Qısa məzmun
Bukhalternative Mühasib köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İş barədə məlumat:
- Elektron qaimələrin tərtib edilməsi
- Müqavilə, hesab-faktura və digər sənədlərin hazırlanması
- Əmək haqqı, məzuniyyət, son haqq-hesabların hesablanması və müvafiq cədvəllərdə qeydiyyatının aparılması
- Aylıq DSMF, İcbari tibbi sığorta borclarının hesablanması və ödənişinin təmin edilməsi
- Mühasibat uçotu üzrə əməliyyatların aparılması və qeydiyyata alınması
- İş qrafiki: 5 günlük
- İş saatları: 09:00-dan 18:00-dək
- Nahar fasiləsi: 13:00-dan 14:00-dək
- Əmək haqqı ilkin olaraq 300 AZN. Öyrənməsindən asılı olaraq əmək haqqı artandır
Namizədə tələblər:
- Xanım namizədlər
- İqtisadi sahədə ali təhsil
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin biliklər
- Microsoft Office, xüsusilə də excell bilikləri
- İnternet banking və ƏDV depozit hesabında sərbəst işləmə bacarığı
- Dil bilikləri olanlara üstünlük veriləcək
Oxşar vakansiya siyahısı:
AGRO - WEST DC LLC şirkəti Maliyyə hesabatlılığı üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Expressbank ASC Risklərin idarə edilməsi departamenti, Əməliyyat risklərinin idarə edilməsi şöbəsi/şöbə müdiri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
PASHA Bank Qeyri-maliyyə Risklərinin İdarə Edilməsi şöbəsində İnsidentlərin İdarə Edilməsi üzrə Baş Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
ATB Bank Kiçik və Orta Biznes Kreditləri Mərkəzində aparıcı mütəxəssis / baş mütəxəssis/menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AZDIZAYN GROUP Muhasib operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
GL ASC (Sizin Lombard) Masallı, Lənkaran və Astara şəhərlərində yerləşən, filiallar üzrə Kredit mütəxəssisi vəzifəsinə işçi qəbulu ...
GL ASC-dən Şabran şəhərində yerləşən filialları üzrə Xəzinədar əməliyyatçı işçi qəbulu elan edir. ...
CMT Group MMC Muhasib operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
CMT Group MMC Audit vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Expressbank ASC Mikro kreditlər üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Xaçmaz, Bərdə, Mingəçevir filialları) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...