Company: Buta Construction
We are looking for Office Administrator ( female only with 20-28 years of old +minimum 2 year experience)
Division: HR& Administration
Work graphic: 09.00-18.00
Workplace: Address: Khatai district, 25 Nobel Ave, Baku White city Office Building, AZ1025
Cell: (+994) 55 4556573
Recruiter: Gulshan Aslanova
Main Responsibilities:
- Arrange internal office services between the departments•
- Manage admin. Purchases and check supplier invoices against purchase orders for administration charges;
- Issue of Expense Claim Forms for administration charges ( office stationery, office equipment);
- Make travel arrangements (booking and purchase of tickets, etc.);
- Power of attorneys for cars;
- Organize daily monthly get – togethers for directorship ;
ABILITY:
- Customer Focused
- Strong language skills (Azeri, Russian, English)
- Proven leadership qualities
- Minimum 2 year experience
- Hospitality experience
- Excellent communication skills
- Public speaking knowledge and experience
- MINIMUM QUALIFICATION
- Bachelor’s degree preferred
- Strong computer skills including Microsoft Suite and databases
Salary will be determined based on interview and experience
Deadline to apply: 20/04/2021
To apply please send to hr@butaconstruction.az indicating “Office Administrator” in a subject field.
Only shortlisted candidates who match requirements above will be contacted by recruitment team.
Oxşar vakansiya siyahısı:
AzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
https://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...