Qısa məzmun
Baku Electronics LTD Office Administrator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Responsibilities:
- Greet and welcome guests as soon as they arrive at the office;
- Direct visitors to the appropriate person and office;
- Answer, screen and forward incoming phone calls;
- Provide basic and accurate information in-person and via phone/email;
- Receive, sort and distribute daily mail/deliveries;
- Maintain office security by following safety procedures and controlling access via the reception desk (monitor logbook, issue visitor badges).
Requirements:
- Proven work experience as a Receptionist, Front Office Representative or similar role;
- High school diploma; BSc/BA in relevant field is preferred;
- Excellent knowledge of MS Office;
- Hands-on experience with office equipment (e.g. fax machines and printers);
- Professional attitude and appearance;
- Solid written and verbal communication skills;
- Ability to be resourceful and proactive when issues arise;
- Multitasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks;
- Customer service attitude.
Interested candidates are requested to apply directly clearly indicating in subject line “Office Administrator”. Only shortlisted candidates will be contacted.
Mənbə: jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
AzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
https://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...