Your tasks:
- Enjoy your work
- Answer and screen incoming phone calls
- Ensure everyone who calls or comes into the office feels welcomed and important
- Sort incoming mail and prepare outgoings
- Deliver administrative support to internal clients within all areas
- Manage relationships with vendors and service providers ensuring that all items are invoiced and paid on time
- Organize and schedule meetings and appointments
Requirements:
- University diploma (preferred)
- 1-2 years of reception, office administrator-related experience
- Friendly, Energetic and personable attitude
- Excellent verbal and written communication skills; both russian and azerbaijani
- Excellent troubleshooting skills
- Flexible team player with ability to execute duties efficiently
Salary: Fix comprehensive salary
A creative and cozy office atmosphere can encourage the people to come up with the best ideas. If you feel that a workplace can become your second home, responsibility is a key feature of your character and you are ready to share the team spirit with others, then come and join us! Send your CV to hr@payonix.com and we will get back to you.
Oxşar vakansiya siyahısı:
AzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
https://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...