Office Manager
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Gulfstream Distribution Ofis Menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Job Role Responsibilities:

  • Answering telephone calls
  • Maintaining diaries
  • Arranging appointments
  • Managing databases
  • Handling correspondence
  • Implementing new procedures and administrative systems
  • Liaising with relevant organizations
  • Coordinating mail-shots and similar publicity tasks

Requirements:

  • Excellent Computer skills. Proficient in MS Office
  • Work experience: 1-2 years
  • Education: Graduate degree
  • Language: English-fluent, Russian (intermediate)
  • Communicative, Responsible, Accurate

Terms and conditions:

  • Five-days working week
  • Interesting work in a dynamic IT company

Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address by mentioning “Office Manager” in theme tab. Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.

Mənbə: jobsearch.az

Oxşar vakansiya siyahısı:

Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis

Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Azərbaycan Dəmir Yolları QSC

18.11.2024 -

Direktor assistenti

Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...

Mətanət A

14.11.2024 - Bakı

İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti

Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Xalq Bank

01.11.2024 - Bakı