Qısa məzmun
Gulfstream Distribution Ofis Menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Job Role Responsibilities:
- Answering telephone calls
- Maintaining diaries
- Arranging appointments
- Managing databases
- Handling correspondence
- Implementing new procedures and administrative systems
- Liaising with relevant organizations
- Coordinating mail-shots and similar publicity tasks
Requirements:
- Excellent Computer skills. Proficient in MS Office
- Work experience: 1-2 years
- Education: Graduate degree
- Language: English-fluent, Russian (intermediate)
- Communicative, Responsible, Accurate
Terms and conditions:
- Five-days working week
- Interesting work in a dynamic IT company
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address by mentioning “Office Manager” in theme tab. Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Mənbə: jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
AzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
https://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...