Office Manager
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Requirement qualifications:

  • Strong interpersonal skills
  • Good written and verbal communications skills
  • Team spirit; Solid understanding of filing systems
  • Knowledge of general office procedures
  • A strong work ethic
  • Integrity and professionalism.

Preferred qualifications:

  • High degree of multi-tasking and time management capability
  • Expected to work under pressure and overtime if required.

Job requirements:

  • Answering phone calls, taking messages or forwarding calls to appropriate staff member.
  • Reviewing outgoing correspondence for grammar, correctness and completeness, and ensures that required documents are attached.
  • Incoming and outgoing mail handling. Reviewing, sorting and distribute the mail to the respective recipients.
  • Arranging meetings and coordinating conference room schedules. Prior to meetings, gathering background materials if required and setting up the meeting venue.
  • Performing documentation works, both electronic and paper. When requested, searching for and compile requested material from the databases.

Language skills: Azerbaijani, Russian, English

Please send your CV to the e-mail : hr@mcdonalds.az with subject line indicating “Office manager”.

Oxşar vakansiya siyahısı:

Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis

Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Azərbaycan Dəmir Yolları QSC

18.11.2024 -

Direktor assistenti

Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...

Mətanət A

14.11.2024 - Bakı

İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti

Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Xalq Bank

01.11.2024 - Bakı