Office Manager
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Requirement qualifications:

  • Strong interpersonal skills
  • Good written and verbal communications skills
  • Team spirit; Solid understanding of filing systems
  • Knowledge of general office procedures
  • A strong work ethic
  • Integrity and professionalism.

Preferred qualifications:

  • High degree of multi-tasking and time management capability
  • Expected to work under pressure and overtime if required.

Job requirements:

  • Answering phone calls, taking messages or forwarding calls to appropriate staff member.
  • Reviewing outgoing correspondence for grammar, correctness and completeness, and ensures that required documents are attached.
  • Incoming and outgoing mail handling. Reviewing, sorting and distribute the mail to the respective recipients.
  • Arranging meetings and coordinating conference room schedules. Prior to meetings, gathering background materials if required and setting up the meeting venue.
  • Performing documentation works, both electronic and paper. When requested, searching for and compile requested material from the databases.

Language skills: Azerbaijani, Russian, English

Please send your CV to the e-mail : hr@mcdonalds.az with subject line indicating “Office manager”.

Oxşar vakansiya siyahısı:

650₼
İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis

A - Group Insurance Company İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

A-Group Insurance Company

08.01.2025 - Bakı

Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis

Mətanət A Şirkətlər Qrupu Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Matanat A

29.12.2024 - Bakı

700 — 800 ₼
Koorparativ satış üzrə mütəxəssis

AR-METİZ MMC şirkəti şurup istehsalı ilə məşğul olur və hal-hazırda Koorparativ satış üzrə mütəxəssis vakansiyası üzrə bəy və ya xanım işçi axt ...

AR-metiz MMC

27.12.2024 - Bakı