Office Manager
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Your tasks:

  • Enjoy your work
  • Answer and screen incoming phone calls
  • Ensure everyone who calls or comes into the office feels welcomed and important
  • Sort incoming mail and prepare outgoings
  • Deliver administrative support to internal clients within all areas
  • Manage relationships with vendors and service providers ensuring that all items are invoiced and paid on time
  • Organize and schedule meetings and appointments

Requirements:

  • University diploma (preferred)
  • 1-2 years of reception, office administrator-related experience
  • Friendly, Energetic and personable attitude
  • Excellent verbal and written communication skills; both russian and azerbaijani
  • Excellent troubleshooting skills
  • Flexible team player with ability to execute duties efficiently

Salary: Fix comprehensive salary

A creative and cozy office atmosphere can encourage the people to come up with the best ideas. If you feel that a workplace can become your second home, responsibility is a key feature of your character and you are ready to share the team spirit with others, then come and join us! Send your CV to hr@payonix.com and we will get back to you.

Oxşar vakansiya siyahısı:

650₼
İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis

A - Group Insurance Company İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

A-Group Insurance Company

08.01.2025 - Bakı

Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis

Mətanət A Şirkətlər Qrupu Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Matanat A

29.12.2024 - Bakı

700 — 800 ₼
Koorparativ satış üzrə mütəxəssis

AR-METİZ MMC şirkəti şurup istehsalı ilə məşğul olur və hal-hazırda Koorparativ satış üzrə mütəxəssis vakansiyası üzrə bəy və ya xanım işçi axt ...

AR-metiz MMC

27.12.2024 - Bakı