Office Manager/ Receptionist
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Responsibilities:

  • Coordinate all Administrative tasks for the office
  • Assisting and providing support to Country Manager
  • Ensure compliance of all administrative procedures and systems with requirement of ISO 9001, ISO 14001 & OHSAS 18001, Azerbaijan
  • Answer phone calls, take/distribute messages accordingly
  • Main the reception, receive and assist guests
  • Organize hotel and travel bookings, and provide summary report
  • Prepare documents required for entry visa application for various countries
  • Tourist visa application through travel agency
  • Documents dispatch via courier or post office, and update dispatch log
  • Distribute, mails/documents received via courier
  • Inventory/replenish of office supplies
  • Maintain and update admin files
  • Other job related to Admin Dept.

Requirements include:

  • Education – Bachelor (completed or ongoing)
  • Employment Status – unemployed
  • Languages – Azerbaijan, English, Russian
  • Living Location – Baku City limits
  • Salary (net) – AZN 500.00
  • Working Days – Monday to Friday
  • Working Hours – 09:00 to 18:00

Please send your resume to cjicmlogistics@gmail.com

Oxşar vakansiya siyahısı:

Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis

Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Azərbaycan Dəmir Yolları QSC

18.11.2024 -

Direktor assistenti

Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...

Mətanət A

14.11.2024 - Bakı

İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti

Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Xalq Bank

01.11.2024 - Bakı