Responsibilities:
- Coordinate all Administrative tasks for the office
- Assisting and providing support to Country Manager
- Ensure compliance of all administrative procedures and systems with requirement of ISO 9001, ISO 14001 & OHSAS 18001, Azerbaijan
- Answer phone calls, take/distribute messages accordingly
- Main the reception, receive and assist guests
- Organize hotel and travel bookings, and provide summary report
- Prepare documents required for entry visa application for various countries
- Tourist visa application through travel agency
- Documents dispatch via courier or post office, and update dispatch log
- Distribute, mails/documents received via courier
- Inventory/replenish of office supplies
- Maintain and update admin files
- Other job related to Admin Dept.
Requirements include:
- Education – Bachelor (completed or ongoing)
- Employment Status – unemployed
- Languages – Azerbaijan, English, Russian
- Living Location – Baku City limits
- Salary (net) – AZN 500.00
- Working Days – Monday to Friday
- Working Hours – 09:00 to 18:00
Please send your resume to cjicmlogistics@gmail.com
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...