Responsibilities:
- Coordinate all Administrative tasks for the office
- Assisting and providing support to Country Manager
- Ensure compliance of all administrative procedures and systems with requirement of ISO 9001, ISO 14001 & OHSAS 18001, Azerbaijan
- Answer phone calls, take/distribute messages accordingly
- Main the reception, receive and assist guests
- Organize hotel and travel bookings, and provide summary report
- Prepare documents required for entry visa application for various countries
- Tourist visa application through travel agency
- Documents dispatch via courier or post office, and update dispatch log
- Distribute, mails/documents received via courier
- Inventory/replenish of office supplies
- Maintain and update admin files
- Other job related to Admin Dept.
Requirements include:
- Education – Bachelor (completed or ongoing)
- Employment Status – unemployed
- Languages – Azerbaijan, English, Russian
- Living Location – Baku City limits
- Salary (net) – AZN 500.00
- Working Days – Monday to Friday
- Working Hours – 09:00 to 18:00
Please send your resume to cjicmlogistics@gmail.com
Oxşar vakansiya siyahısı:
650₼
İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssisA - Group Insurance Company İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
700 — 800 ₼
Koorparativ satış üzrə mütəxəssisAR-METİZ MMC şirkəti şurup istehsalı ilə məşğul olur və hal-hazırda Koorparativ satış üzrə mütəxəssis vakansiyası üzrə bəy və ya xanım işçi axt ...