Responsibilities:
Office Administration:
- Archiving
- Documentation Control
- Office Equipment / Vehicles Maintenance Control
- Office Stationery Purchasing
Country Manager Assistance:
- Meetings Arrangements
- Travel Arrangements
- Education – Bachelor (graduated)
- Employment Status – unemployed
- Language Skills – Azerbaijan (fluent), English (professional proficiency), Russian (professional proficiency)
- Living Location – Baku City limits
- Salary (net) – AZN 500.00 – AZN 700.00 (subject to candidate proficiency)
- Working Days – Monday to Friday
- Working Hours – 09:00 to 18:00
- Please send your resume to e-mail address.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...