Requirements:
- Min 2 years’ experience.
- Fluent Azerbaijani, advanced Russian, English is an advantage.
- Advanced user of MS Office and office equipment.
- High performance of communication skills
Responsibilities:
- Manage incoming and outgoing correspondence, phone calls, emails.
- To procure office tools.
- Control of meeting schedule and visitors procedure.
- Reporting staff attendance by exporting report from software.
- Execution of relative tasks.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...