Office manager
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Requirements:

  • Min 2 years’ experience.
  • Fluent Azerbaijani, advanced Russian, English is an advantage.
  • Advanced user of MS Office and office equipment.
  • High performance of communication skills

Responsibilities:

  • Manage incoming and outgoing correspondence, phone calls, emails.
  • To procure office tools.
  • Control of meeting schedule and visitors procedure.
  • Reporting staff attendance by exporting report from software.
  • Execution of relative tasks.

 

Oxşar vakansiya siyahısı:

Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis

Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Azərbaycan Dəmir Yolları QSC

18.11.2024 -

Direktor assistenti

Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...

Mətanət A

14.11.2024 - Bakı

İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti

Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Xalq Bank

01.11.2024 - Bakı