Office Secretary
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az
  • Address: 12th KM Salyan Highway, next to Weir Services
  • Job Description: Office Secretary
  • Type: Full Time

Job Requirements:

  • Familiar with Microsoft Excel, Word, and Outlook
  • Speaks English ,Azerbaijani ,Russian ( If Turkish also , then additional advantage )
  • Experience of 1 to 2 years in an office environment
  • Preparing commercial offers/ Quotations/ Tender documents
  • Keeping track of Pending Purchase orders/ completed purchase orders
  • Co-ordinating with Finance department for issuing Invoices/Qaima to customers
  • Speaking to customers over phone for follow up
  • Positive attitude, punctual, and hard-working
  • Organize office files and paper work properly.
  • Preference: Lives in the Lokbatan District / Sabayil , because it will be easier to commute to the office everyday
  • Working Hours: 9 am to 6 pm, 5 days a week, Lunch break for one hour.
  • Salary: AZN 600-800 depending upon experience.

Oxşar vakansiya siyahısı:

Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis

Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Azərbaycan Dəmir Yolları QSC

18.11.2024 -

Direktor assistenti

Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...

Mətanət A

14.11.2024 - Bakı

İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti

Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Xalq Bank

01.11.2024 - Bakı