- Address: 12th KM Salyan Highway, next to Weir Services
- Job Description: Office Secretary
- Type: Full Time
Job Requirements:
- Familiar with Microsoft Excel, Word, and Outlook
- Speaks English ,Azerbaijani ,Russian ( If Turkish also , then additional advantage )
- Experience of 1 to 2 years in an office environment
- Preparing commercial offers/ Quotations/ Tender documents
- Keeping track of Pending Purchase orders/ completed purchase orders
- Co-ordinating with Finance department for issuing Invoices/Qaima to customers
- Speaking to customers over phone for follow up
- Positive attitude, punctual, and hard-working
- Organize office files and paper work properly.
- Preference: Lives in the Lokbatan District / Sabayil , because it will be easier to commute to the office everyday
- Working Hours: 9 am to 6 pm, 5 days a week, Lunch break for one hour.
- Salary: AZN 600-800 depending upon experience.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...