Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Atkins Ofis administrator / Reception vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Azərbaycan, ingilis və rus dillərini bilməlidir.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Telefon zənglərinə cavab vermək
- İşlərin nomenklatur siyahısını hazırlayır
- Şirkətə daxil olan sənədləri qəbul edir, qeydiyyatdan keçirir və struktur bölmələrinə göndərir
- Göndərilən sənədlərin qeydiyyatının aprır və yola salır
- Müdriyyət tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək
- Cəmiyyətə gələn qonaqları qarşılamaq və aidiyyatı işçilərlə görüşməsini təşkil etmək.
Tələb olunan peşə-ixtisas səviyyəsi:
- Ali təhsil;
- Microsoft Office, Internet Explorer;
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərini bilməli;
- Diqqətli, səliqəli, yenilikçi və təkmilləşdirməyə yönəlik olmalı.
Yuxarıda göstərilən tələblərə uyğun olan namizədlər öz tərcümeyi-hallarını (CV – foto şəkil ilə) hr@bwc.az elektron poçtun ünvanına göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
650₼
İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssisA - Group Insurance Company İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
700 — 800 ₼
Koorparativ satış üzrə mütəxəssisAR-METİZ MMC şirkəti şurup istehsalı ilə məşğul olur və hal-hazırda Koorparativ satış üzrə mütəxəssis vakansiyası üzrə bəy və ya xanım işçi axt ...