Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Atkins Ofis administrator / Reception vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Azərbaycan, ingilis və rus dillərini bilməlidir.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Telefon zənglərinə cavab vermək
- İşlərin nomenklatur siyahısını hazırlayır
- Şirkətə daxil olan sənədləri qəbul edir, qeydiyyatdan keçirir və struktur bölmələrinə göndərir
- Göndərilən sənədlərin qeydiyyatının aprır və yola salır
- Müdriyyət tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək
- Cəmiyyətə gələn qonaqları qarşılamaq və aidiyyatı işçilərlə görüşməsini təşkil etmək.
Tələb olunan peşə-ixtisas səviyyəsi:
- Ali təhsil;
- Microsoft Office, Internet Explorer;
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərini bilməli;
- Diqqətli, səliqəli, yenilikçi və təkmilləşdirməyə yönəlik olmalı.
Yuxarıda göstərilən tələblərə uyğun olan namizədlər öz tərcümeyi-hallarını (CV – foto şəkil ilə) hr@bwc.az elektron poçtun ünvanına göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
AzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
https://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...