Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Sabah Residence MTK Ofis administrator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Şirkət: “Sabah Residence” MTK / Bakı şəhəri
İş qrafiki : Həfdədə 6 iş günü – 8 saat
AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
Müraciətin son günü : 30.10.2020
Vəzifə təlimatları:
- Telefon zənglərinin qəbul edilməsi və yönləndirilməsi;
- Daxil olan və göndərilən yazışmaları (poçt, faks, e-mail) idarə edir və prioritetləşdirir və təşkil edir;
- Məktubların və digər sənədlərin qəbul edilməsi , müvafiq departamentlərə yönləndirilməsi və göndərilməsi;
- Ehtiyac olduqda sənədlərin surətini çıxarılması və qovluqlara yığılması;
- Ofis üçün qeydiyyat sisteminin yaradılması, sənədlərin və elektron məlumatlarının saxlanılmasına nəzarət;
- Ofis avadanıqlarına (ləvazimatlarına nəzarət) və sifarişi;
- Ehtiyac olduqda Akt və Protokol kimi sənədlərin tərtibi;
- Rəhbərlik tərəfindən həvalə edilmiş digər vəzifə və tapşırıqları yerinə yetirilməsi.
Vəzifə ilə bağlı tələblər:
- Azərbaycan, rus dilində mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı, ingilis dili- işlək səviyyədə;
- Microsoft proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- Məlumatların məxfiliyini qoruyub saxlamaq bacarığı;
- Gündəlik deadline-lara ciddi riayət;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Həm yazılı həmdə ünsiyyət bacarığı;
- Peşəkar görünüş;
- Yüksək səviyyədə motivasiya və həvəsli olma ,eləcədə sürətlə oyrənmə bacarığı .
İxtisas:
- Təhsil -Ali təhsil- (bakalavr)
İş təcrübəsi:
- Anoloji vəzifədə ən azı 1 illik iş təcrübəsi
Xahiş olunur CV-ləri hr@qalagroup.az e-mail ünvanına göndərin və mövzuda vakansiyanın adın “Ofis administrator” qeyd edin.
Oxşar vakansiya siyahısı:
A - Group Insurance Company İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AR-METİZ MMC şirkəti şurup istehsalı ilə məşğul olur və hal-hazırda Koorparativ satış üzrə mütəxəssis vakansiyası üzrə bəy və ya xanım işçi axt ...