Qısa məzmun
Caspian Services Group LLC Ofis administratoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Kargüzarlıq və ofis daxili işlər görməlidir.
- Cins: Qadın
- İş rejimi: Tam
- İş yeri: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev prospekti 103 (Şəhərin mərkəzində ofis)
İş şərtləri:
- Stabil iş
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq müsahibə zamanı müzakirə olunacaq
- İş saatı 1-5-ci günlər 09:00-dan 17:00-a kimi, 6-ci gün 09:00-dan 15:00-a kimi.
- İstirahət: Bazar günü
- İcbari sığorta
- Komfort iş şəraiti
- Perspektivli iş
- Mehriban kollektiv
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Dil bilikləri: Azərbaycan/İngilis/Rus
- Kompyuter bilikləri: MC Office
- Kargüzarlıq işlərini bilmək
- E-poçtla işləmək
- İşgüzar yazışmalar
- Danışıqların təşkili
- Ofis avadanlıqlarından sərbəst şəkildə istifadə etmək bacarığı (Printer, skaner, fax və s.)
- Kommunikasiya bacarıqları
- Əmək intizamının yüksək olması
- Təhlükəsizlik qaydalarına əməl edilməsi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Rəhbərlik/Menecer tərəfindən verilən tapşırığı tam və vaxtında yerinə yetiriməlidir;
- Ziyarətçilərin qarşılanması, onlara köməklik göstərilməsi və aidiyyəti üzrə yönləndirilməsi.
- Telefon zənglərinin müvafiq qaydada qəbul edilməsi, yönləndirilməsi, tələb olunduqda qeydlərin aparılması və aidiyyəti şəxslərə çatdırılması.
- Karğüzarlıq işlərinin təşkil edilməsi.
- Printer, skaner, fax və digər ofis avadanlıqlarını sərbəst şəkildə istifadə etmək bacarığı və onlara mütəmadi nəzarət edilməsi.
- Faksların göndərilməsi.
- Digər şöbələr üçün müvafiq sənədlərin surətinin çıxarılması.
- İşçilərin kompyuter xidmətləri ilə təmin olunmasının təşkil edilməsi.
- Nəqliyyat vasitələri üçün etibarnamələrin hazırlanması.
- Korporativ nömrələrin koordinasiyası.
- Aylıq dəftərxana və təsərrüfat mallarının sifarişi.
- Kommunal xidməti işlərinin (elektrik, qaz, su, kanalizasiyavə s.) idarə edilməsi.
- Görüşlərin təşkil edilməsi.
- Bilet və otel sifarişləri.
- Viza üçün sənədlərin hazırlanması.
- Ofisdaxili təmizlik və səliqəyə nəzarət.
- Görülən işlər barədə hesabatlar təqdim etmək;
- Vəzifəsinin icrası ilə əlaqədar digər öhdəlikləri yerinə yetirməlidir.
- Əməyin mühafizəsi və yanğından mühafizə normaları, texniki təhlükəsizlik, əmək və nizam-intizam qaydalarına riayət etməlidir.
Qeyd:
- Göstərilən tələblərə cavab verən və şərtləri qəbul edən namizədlər öz CV-lərini (Namizədin fotosunun olması mütləqdir) elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını məktubun başlıq hissəsində (Ofis administratoru) göstərməyiniz vacibdir. Əks təqdirdə belə müraciətlilərə baxılmayacaqdır.
- İşçi işin funksiyasından asılı olaraq müvafiq sınaq müddəti nəzərə alınmaqla işə qəbul olunur; CV-yə yanlış və qeyri-düzgün məlumatlar daxil etdiyi aşkar olunan şəxslər işə götürülmürlər.
- Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq, bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. Şifahi müraciətlərə (zənglərə) baxılmayacaq.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...