Qısa məzmun
Ə/h 400-500 AZN. Suyum. az Ofis administratoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Microsoft Office və SMM bilikləri tələb olunur.
İş barədə məlumat:
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması,
- Şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında şirkətdaxili, ölkədaxili va beynəlxalq yazışmaların aparılması,
- Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatı və uçotunu aparılması,
- Ofis ləvazimatlarına nəzarət etmək,
- Qonaqların qarşılanması və aidiyyatı şəxslərlə görüşünü təşkil edilməsi,
Şərtlər:
- Yalnız xanım namizədlərə (22-30 yaş)
- Əmək haqqı: Namizədə uyğun olaraq 400 – 500 AZN
- İş qrafiki həftə içi 9 00 – 18 00, istirahət günü – şənbə, bazar
- AR qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə
- Şirkət nömrəsi ilə təmin olunma
Namizədə tələblər:
- İşə məhsuliyatlı yanaşma
- Komandada işləmək
- Stressə davamlılıq
- Analitik düşünmə qabiliyyət
- İşdən çəkinməmək
- Ali təhsil
- MS Office proqramlarını bilməli
- Office manager kimi ən azı 2 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan və rus dillində səlis danışıq qabiliyyəti (inglis dili bilməsi arzuolunandır)
- Ofis avadanlıqları ilə işləmək bacarığı (printer, scan, faks)
- Sənədləşmə işinin aparılması bacarığı
Maraqlanan namizədlərdən öz CV-lərini gunel@suyum.az poçt ünvanına, mövzu bölməsində vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...