Qısa məzmun
AZCD Group CJSC Ofis Administratoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofis işçilərinin müəyyən tapşırıqlarını icra etməklə onlara köməklik göstərmək: e-mail və SMS vasitəsilə məlumatları bölüşmək, telefon zənglərini cavablandırmaq, printer/çap işləri üzrə sifarişləri və ofis/dəftərxana materiallarının alınmasını qeydiyyata almaq;
- Şirkətə daxil olan məktubların qəbul edilməsi/göndərilməsi, jurnalda lazımi qaydada məktubların qeydiyyatının aparılması;
- Qonaqların qəbul olunmasının təşkilatçılığı;
- Şirkətə daxil olan zənglərin cavablandırılması, məktubların, sənədlərin yönləndirilməsi;
- İşlərin prosedur və təlimatlara uyğun təşkil edərək icra etmək;
- Direktorun iştirakı ilə keçirilən iclasların təşkilatçılığı, protokollaşdırılması və iclas tapşırıqlarının icrasına nəzarət edilməsi;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Ofis proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
- İngilis dili yaxşı səviyyədə, rus dili əla.
- Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı;
- Təşkilati bacarıqlar, ünsiyyətcil və danışıq aparmaq bacarığı;
Əlavə məlumat:
- Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki;
- Könüllü tibbi sığorta ilə təmin edilir;
- Karyera yüksəlişi imkanı mövcuddur;
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarığına əsasən təyin ediləcək
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Ofis Administratoru” yazaraq talent@azcdgroup.com ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
İnsan resursları üzrə təcrübəçi (HR intern)
PRO CON İZO MMC İnsan resursları üzrə təcrübəçi (HR intern) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İnsan resursları üzrə kiçik mütəxəssis
GM Construction İnsan resursları üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İR üzrə Direktor
SuperToys MMC “İR üzrə Direktor” vakansiyası elan edir ...