Qısa məzmun
AZCD Group CJSC Ofis Administratoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofis işçilərinin müəyyən tapşırıqlarını icra etməklə onlara köməklik göstərmək: e-mail və SMS vasitəsilə məlumatları bölüşmək, telefon zənglərini cavablandırmaq, printer/çap işləri üzrə sifarişləri və ofis/dəftərxana materiallarının alınmasını qeydiyyata almaq;
- Şirkətə daxil olan məktubların qəbul edilməsi/göndərilməsi, jurnalda lazımi qaydada məktubların qeydiyyatının aparılması;
- Qonaqların qəbul olunmasının təşkilatçılığı;
- Şirkətə daxil olan zənglərin cavablandırılması, məktubların, sənədlərin yönləndirilməsi;
- İşlərin prosedur və təlimatlara uyğun təşkil edərək icra etmək;
- Direktorun iştirakı ilə keçirilən iclasların təşkilatçılığı, protokollaşdırılması və iclas tapşırıqlarının icrasına nəzarət edilməsi;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Ofis proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
- İngilis dili yaxşı səviyyədə, rus dili əla.
- Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı;
- Təşkilati bacarıqlar, ünsiyyətcil və danışıq aparmaq bacarığı;
Əlavə məlumat:
- Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki;
- Könüllü tibbi sığorta ilə təmin edilir;
- Karyera yüksəlişi imkanı mövcuddur;
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarığına əsasən təyin ediləcək
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Ofis Administratoru” yazaraq talent@azcdgroup.com ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...