Qısa məzmun
Ə/h 700-800 AZN. Smartoy MMC Ofis Assistenti vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Kargüzarlığın əsasları bilməlidir.
İş barədə məlumat:
- İclasların təşkilinin həyata keçirilməsi
- Əməkdaşların ofis ləvazimatları ilə təmin edilməsi
- Ofis xərclərinə nəzarət edilməsi
- Zənglərin qəbulu və daxil olan sənədlərin qeydiyyata alınması
- Sənədlərin şöbələr üzrə çatdırılması
- İşçilərin ezamiyyətlərini təşkil edir: biletlərin sifarişi, mehmanxanaların bron edilməsi
- Ofisə daxil olan qonaqların nəzakətlə qarşılanması, ehtiyaclarına uyğun olaraq çay, kofe təklif edilməsi
- İş qrafiki: 10:00-dan 19:00-dək, 7/5
Namizədə tələblər:
- Azərbaycan dilini səlis, rus dilini danışıq səviyyəsində, ingilis dilinin elementar biliyi
- Kargüzarlığın əsasları bilməli
- İşgüzar etika qaydalarını bilməli
- Kompüter və ofis texnikası ilə davranış qaydalarını bilməli
- Səlis nitqə sahib olmalı
- Gülərüz, eyni zamanda işində ciddi, tələbkar, dürüst, çevik, mühitə uyğunlaşa bilən və ünsiyyətcil olmalı
- Xanım namizəd
Oxşar vakansiya siyahısı:
800 — 1000 ₼
Loyallıq üzrə mütəxəssisAzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500₼
Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçıAzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İR üzrə Direktor
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500₼
Операционист, в отделе Мотивации и Обученияhttps://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...