Qısa məzmun
Ə/h 700-800 AZN. Smartoy MMC Ofis Assistenti vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Kargüzarlığın əsasları bilməlidir.
İş barədə məlumat:
- İclasların təşkilinin həyata keçirilməsi
- Əməkdaşların ofis ləvazimatları ilə təmin edilməsi
- Ofis xərclərinə nəzarət edilməsi
- Zənglərin qəbulu və daxil olan sənədlərin qeydiyyata alınması
- Sənədlərin şöbələr üzrə çatdırılması
- İşçilərin ezamiyyətlərini təşkil edir: biletlərin sifarişi, mehmanxanaların bron edilməsi
- Ofisə daxil olan qonaqların nəzakətlə qarşılanması, ehtiyaclarına uyğun olaraq çay, kofe təklif edilməsi
- İş qrafiki: 10:00-dan 19:00-dək, 7/5
Namizədə tələblər:
- Azərbaycan dilini səlis, rus dilini danışıq səviyyəsində, ingilis dilinin elementar biliyi
- Kargüzarlığın əsasları bilməli
- İşgüzar etika qaydalarını bilməli
- Kompüter və ofis texnikası ilə davranış qaydalarını bilməli
- Səlis nitqə sahib olmalı
- Gülərüz, eyni zamanda işində ciddi, tələbkar, dürüst, çevik, mühitə uyğunlaşa bilən və ünsiyyətcil olmalı
- Xanım namizəd
Oxşar vakansiya siyahısı:
650₼
İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssisA - Group Insurance Company İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
700 — 800 ₼
Koorparativ satış üzrə mütəxəssisAR-METİZ MMC şirkəti şurup istehsalı ilə məşğul olur və hal-hazırda Koorparativ satış üzrə mütəxəssis vakansiyası üzrə bəy və ya xanım işçi axt ...