Qısa məzmun
Ə/h 700-800 AZN. Smartoy MMC Ofis Assistenti vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Kargüzarlığın əsasları bilməlidir.
İş barədə məlumat:
- İclasların təşkilinin həyata keçirilməsi
- Əməkdaşların ofis ləvazimatları ilə təmin edilməsi
- Ofis xərclərinə nəzarət edilməsi
- Zənglərin qəbulu və daxil olan sənədlərin qeydiyyata alınması
- Sənədlərin şöbələr üzrə çatdırılması
- İşçilərin ezamiyyətlərini təşkil edir: biletlərin sifarişi, mehmanxanaların bron edilməsi
- Ofisə daxil olan qonaqların nəzakətlə qarşılanması, ehtiyaclarına uyğun olaraq çay, kofe təklif edilməsi
- İş qrafiki: 10:00-dan 19:00-dək, 7/5
Namizədə tələblər:
- Azərbaycan dilini səlis, rus dilini danışıq səviyyəsində, ingilis dilinin elementar biliyi
- Kargüzarlığın əsasları bilməli
- İşgüzar etika qaydalarını bilməli
- Kompüter və ofis texnikası ilə davranış qaydalarını bilməli
- Səlis nitqə sahib olmalı
- Gülərüz, eyni zamanda işində ciddi, tələbkar, dürüst, çevik, mühitə uyğunlaşa bilən və ünsiyyətcil olmalı
- Xanım namizəd
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...