Qısa məzmun
Atena Group CSC Ofis menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Qonaqları və zəngləri qəbul etmək və yönləndirmək
- Şirkət daxili sənəd dövriyyəsini təşkil etmək
- Ofis təchizatını təşkil etmək
- İR aid sənədləşmə işlərini icra etmək
- Şöbə müdiri və kurasiya rəhbərinin tapşırıqlarını icra etmək
Namizədə tələblər:
- Gülərüz, müştəriyönümlü, yüksək ünsiyyət və əməkdaşlıq bacarığı, məsuliyyətli,
- Təcrübə: Tələb olunan iş üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi
- Dil biliyi: Azərbaycan dili səlist səviyyədə, rus və ingilis dili biliyi üstünlük sayılır
- Ofis proqramlarından sərbəst istifadə etmək vərdişi
- İş yeri: Ə.Rəcəbli 25 D, Bakı şəhəri.
- İş şəraiti: 09:00-18:00; 5 günlük iş qrafiki
- Nahar, korporativ xətt şirkət tərəfindən verilir.
Namizədlərdən “mövzu başlığı”-na vakansiyanın adını qeyd edərək CV-lərini “cv@atena.az” ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...