Ofis menecer
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

İş barədə məlumat:

  • Şirkətə daxil olan zənglərin cavablandırılması və yönləndirilməsi;
  • Məktubların, daxili yazılan sənədlərin qeydiyyatı, şirkətə daxil olan və şirkətdən göndərilən sənədlərin qeydiyyatı;
  • Ofis ləvazimatlarının sifariş edilməsi və siyahı ilə yoxlanılıb, təhvil götürülməsi;
  • Ofisə gələn qonaqların və müştərilərin qarşılanması və yönləndirilməsi;
  • Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları vaxtında yerinə yetirilməsi;
  • İclas və görüşlərin təşkili;
  • Kargüzarlıq işlərinin (sənədləşmənin) aparılması;

Tələblər:

  • Yüksək səviyyədə nitq qabiliyyəti;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus, İngilis dili;
  • Kompüter bilikləri: MS Office, Microsoft Excel
  • Təhsil : Ali
  • İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
  • Yaş : 20 – 30
  • Cins : Qadın

İş qrafiki: 1-5 günlər 08:45-dən-17:45 dək.

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerində “Ofis meneceri” qeyd edərək öz CV-lərini cabc@cabc global.com göndərməyi xahiş olunur.

Oxşar vakansiya siyahısı:

650₼
İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis

A - Group Insurance Company İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

A-Group Insurance Company

08.01.2025 - Bakı

Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis

Mətanət A Şirkətlər Qrupu Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Matanat A

29.12.2024 - Bakı

700 — 800 ₼
Koorparativ satış üzrə mütəxəssis

AR-METİZ MMC şirkəti şurup istehsalı ilə məşğul olur və hal-hazırda Koorparativ satış üzrə mütəxəssis vakansiyası üzrə bəy və ya xanım işçi axt ...

AR-metiz MMC

27.12.2024 - Bakı