İş barədə məlumat:
- Şirkətə daxil olan zənglərin cavablandırılması və yönləndirilməsi;
- Məktubların, daxili yazılan sənədlərin qeydiyyatı, şirkətə daxil olan və şirkətdən göndərilən sənədlərin qeydiyyatı;
- Ofis ləvazimatlarının sifariş edilməsi və siyahı ilə yoxlanılıb, təhvil götürülməsi;
- Ofisə gələn qonaqların və müştərilərin qarşılanması və yönləndirilməsi;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları vaxtında yerinə yetirilməsi;
- İclas və görüşlərin təşkili;
- Kargüzarlıq işlərinin (sənədləşmənin) aparılması;
Tələblər:
- Yüksək səviyyədə nitq qabiliyyəti;
- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus, İngilis dili;
- Kompüter bilikləri: MS Office, Microsoft Excel
- Təhsil : Ali
- İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
- Yaş : 20 – 30
- Cins : Qadın
İş qrafiki: 1-5 günlər 08:45-dən-17:45 dək.
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerində “Ofis meneceri” qeyd edərək öz CV-lərini cabc@cabc global.com göndərməyi xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...