Qısa məzmun
Miniso Co MMC Ofis menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Tələblər:
- Təhsili : Ali
- İş təcrübəsi : minimum 1 il
- Punktuallıq, səliqəli və işində dəqiq olmalı
- Rus və ingilis dillərini bilməsi arzuolunandır
- MS Ofis proqramlarında (Microsoft Excel,Word, Power Point) ilə işləmə qabiliyyəti;
- Ofis proqramlarında sürətli çalışma bacarığı
- Vəzifəsinin icrası ilə əlaqədar digər tapşırıqları yerinə yetirilməsi
İş haqqında:
- MS Ofis proqramlarının istifadəsi
- Şirkətdaxili prosedurlara uyğun kargüzarlıq işlərinin aparılması
- Sənədlərin kompyuterdə yığılması və çap edilməsi bacarığı
- İngilis və rus dilində səlis yazma bacarığı
Şərtlər:
- AR əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə.
- Əmək haqqı: müsahibədə namizədin peşəkar təcrübə, bilik və bacarıqları əsasında təyin edilir)
Şəkilli CV-lərinizi “ofis menecer” başlığı ilə hr@miniso.co.az ünvanına göndərə bilərsiniz.
Oxşar vakansiya siyahısı:
650₼
İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssisA - Group Insurance Company İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
700 — 800 ₼
Koorparativ satış üzrə mütəxəssisAR-METİZ MMC şirkəti şurup istehsalı ilə məşğul olur və hal-hazırda Koorparativ satış üzrə mütəxəssis vakansiyası üzrə bəy və ya xanım işçi axt ...