Qısa məzmun
Encom Construction Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İş barədə məlumat:
- Şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında şirkətdaxili, ölkədaxili va beynəlxalq yazışmaların aparılması
- Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatı və uçotunu aparılması
- Dövlət və qeyri-dövlət təşkilatlarına rəsmi sənədlərin çatdırılması məqsədi ilə kuryer xidməti ilə əlaqə saxlanılması və işlərin koordinasiya edilməsi
- Rəhbərin imzalayacağı sənədləri nəzərdən keçirməsi, redaktə və korrektə edilməsi
- Müəssisə direktorunun Administrativ tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi
- Müqavilə və sənədlərlə işləmək
- Kadr işlərini bilmək üstünlükdür
- İş qrafiki: Həftə içi 6 gün (1 gün istirahət)
- Qeyd: Əmək haqqı artandır. İlk ay sınaq müddəti olacaqdır. Sınaq müddəti ərzində əmək haqqı veriləcəkdir
Namizədə tələblər:
- Rus dili yüksək səviyyədə
- MS Office (word, excel, )
- Məsuliyyətli, dəqiq , stresə davamlı və komandada işləmək bacarığı
- İş rejiminə ciddi yanaşma
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “ofis menecer” qeyd edərək öz CV-lərinizi cv@encom.az elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...