Qısa məzmun
Elit Academy Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Şirkət haqqında məlumat:
- Elit Academy xaricdə təhsil və karyera mərkəzi.
- 2012 – ci ildən etibarən Azərbaycan, Türkiyə, Qazaxıstan, Qırğızıstan və Özbəkistanda tələbələrin xaricdə təhsil proqramlarının hazırlanması ilə məşğuldur.
İş barədə məlumat :
- Ofis daxili ehtiyacların müəyyənləşdirilməsi, müvafiq şirkətlərlə danışıqların aparılması.
- Müştərilərə lazımı məlumatların verilməsi, düzgün yönləndirilməsi.
- Sənədlərin qəbulu, göndərilməsi və aidiyyatı üzrə şöbələrə yönləndirilməsi.
- Sənədlərin tamlığına,sənəd dövriyyəsinə nəzarət, düzgün təsnifləşdirilməsi,çeşidlənməsi,qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsini təmin etmək.
- Görülən işlərlə bağlı hesabatların hazırlanması.
- İşlərin prosedur və təlimatlara uyğun şəkildə təşkil edərək icra etmək.
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası.
- 2-3 ay təcrübə müddəti.
- Təcrübə müddəti ödənişlidir.
- İş saatı 10:00 – 18:00
Namizəd üçün tələblər.
- Ali təhsil
- 20-30 yaş aralığında gənclər.
- Kompyuter bilikləri: Word,Excel,Outlook
- Əla səviyyədə Azərbaycan dili ( Rus və ya ingilis dili bilməsi üstünlüklüdür )
- Ofis avadanlığı ilə işləmək bacarığı.
- Səlis və aydın nitq qabiliyyəti.
- Yüksək ünsiyyət qurma və komanda da işləmək bacarığı.
- Çevik qərar vermə,detallara qarşı diqqətlilik,təşkilatçılıq.
- Səliqəli xarici görünüş,nəzakətli danışıq,intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmağ.
Vakansiyaya müraciət üçün CV – nizi ” Ofis meneceri ” mövzusu ilə İnfo@elitacademy.az E-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
650₼
İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssisA - Group Insurance Company İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
700 — 800 ₼
Koorparativ satış üzrə mütəxəssisAR-METİZ MMC şirkəti şurup istehsalı ilə məşğul olur və hal-hazırda Koorparativ satış üzrə mütəxəssis vakansiyası üzrə bəy və ya xanım işçi axt ...