Qısa məzmun
Abacus Audit And Consulting Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İş barədə məlumat:
- Gələn zəngləri cavablandırmaq
- Məktubların qeydiyyatı
- Müdir və qonaqlara cayın verilməsi
- Bəzi sənədlərin hazırlanmasında köməklik göstərmək
- Toplantı otağını görüşlər üçün hazır saxlamaq
- Poçt xidmətləri vasitəsilə məktubları göndərmək
- Və diğər ofis daxili işlərdə köməklik etmək
- İş saatı: 09:00-dan 18:00-dək
Namizədə tələblər:
- Rus və ingilis dili bilməli
- Ofis avadanlığı ilə işləməyi bacarmalı
- MS office programları
- Komanda ruhu, təşkilatçılıq, ünsiyyət, münasibətlərin qurulması, şəxsi və peşəkar inkişaf,məsuliyyətli və dəqiq
- Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mailin mövzu hissəsinə mütləq “Resepşn” qeyd etməklə şəkilli CV-nizi (əks halda belə müraciətlərə baxılmayacaq) zemfira.zeynalova@abacusaudit.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət edən namizədlərdən yalnız namizədliyi vakansiyaya uyğun olanlarla əlaqə saxlanılacaq.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...