Qısa məzmun
Starcom şirkəti Ofis Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İş barədə məlumat:
- Müştərilərin qarşılanması və qeydiyyatı
- Telefon zənglərinə cavab verilməsi və yönləndirilməsi
- Gələn informasiyaların toplanması və uyğun olan struktur bölmələrinə ötürülməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirilməsi
- Rəhbərliyə inzibati işlərdə dəstək
- Xidmətlərin keyfiyyətli və ən yüksək səviyyədə göstərilməsi
- İş günləri: 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək Məcəlləsi-nə uyğun sənədləşmə
- Əmək Haqqı- 500 AZN
Namizədə tələblər:
- Azərbaycan vətəndaşlığı
- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dili (ingilis dili biliyi üstünlükdür)
- Səliqəli, punktual, xoş görünüşlü
- Təhsili: Orta ixtisas və ya Ali
- Kompüter bacarıqları: Office proqramları – Word, Excel
- Ünsiyyət, düzgün diksiya və məlumatın ötürülməsi bacarığı
- Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı.
CV-siz namizədlərə baxılmır.Seçimlərə düşmək üçün cv göndərmək mütləqdir! CV-lərinizi fotoşəkil ilə birlikdə elektron ünvanına “Office Manager” başlığı altında göndərməyiniz mütləqdir.
mənbə: jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...