Qısa məzmun
Besting MMC şirkəti Ofis Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İş barədə məlumat:
- Rəhbərin görüş cədvəllərini hazırlamaq və görüşləri təşkil etmək;
- Qonaqları və zəngləri qəbul etmək , yönləndirmək;
- Müxtəlif layihələr və aidiyyatı işlərlə bağlı elektron yazışmalar aparmaq;
- Rəhbərliyin apardığı iclas və müşavirələrin hazırlanması, lazım olan sənədlərin və materialların hazırlanması;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək.
- Ofis daxili sənədləşmələrin həyata keçirilməsinə nəzarət, və qeydiyatının aparılması, rəhbərliyə birbaşa təqdim olunması
Tələblər:
- Yalnız bəy namizədlər ,
- Ali təhsilli olmalı ,
- Rus dili bilməsi mütləqdir , ingilis dili bilməsi üstünlükdür
- Microsoft Office proqramlarını bilməlidir;
- Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı;
- Yüksək təşkilatçılıq və analiz etmək bacarığı;
- Müvafiq vəzifədə 1-3 il iş təcrübəsi;
- Yaş aralığı : 23-35
Əmək haqqı : 600-700 AZN.
Müraciət etmək üçün e-mail adresinə CV göndərin.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...