Namizədə dair tələblər:
- Tam ali təhsil ( tərcümə ixtisası üzrə bakalavr təhsili olması üstünlükdür.)
- Ofis proqramlarında sərbəst işləyə bilməli
- Rus və İngilis dilini bilən namizədlərə üstünlük verilir.
- Iş təcrübəsi : 1-3 ilədək
- Yaş : 21 -30
- Cins : Qadın namizədlərə üstünlük verilir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Xarici şirkətlərlə danışıqların aparılması
- Ofis daxili sənədləşmələrin həyata keçirilməsinə nəzarət, və qeydiyatının aparılması və rəhbərliyə birbaşa təqdim olunması
- Kargüzarlıq işlərinin aparılması (gələn məktubların qəbul edilməsi, lazımi şəxslərə yönləndirilməsi ,göndərilən məktubların hazırlanması və kuryer vasitəsilə göndərilməsi)
- Şirkətin sosial media hesablarına nəzarət
- Ofisdaxili əməliyyat və prosedurların həyata keçiririlməsi
- E-mail vasitəsi ilə yazışmaları aparmaq və lazımi danışıqların aparılması
- Ofisdaxili işlərin təşkili
İş şəraiti:
- İş saatı ; 09-00 17-30
- İş qrafiki : həftə içi 5 gün
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Əmək haqqı : 700 azn (artandır)
- Ünvan; Bakı şəhəri , Binəqədi rayonu, Xocahəsən şosesi Yeni Yol 202
Uyğun namizədlər mail ünvanına CV –lərini göndərə bilərlər.
Əlaqədar şəxs – İlahə Hacıyeva
Oxşar vakansiya siyahısı:
800 — 1000 ₼
Loyallıq üzrə mütəxəssisAzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500₼
Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçıAzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İR üzrə Direktor
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500₼
Операционист, в отделе Мотивации и Обученияhttps://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...