Qısa məzmun
Ə/h 500-600 AZN. AVICOM Ofis Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Qeydiyyat üzrə karguzarlığı aparmalıdır.
İş barədə məlumat:
- Qeydiyyat üzrə karguzarlığı aparmaq
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək
- Şirkətin elektron ünvanına daxil olan məktubların cavablandırılması
- İş qrafiki: 09:00-dan 18:00-dək, həftədə 6 gün
- Əmək haqqı: 500-600 AZN
Namizədə tələblər:
- 20-28 yaşlı ali təhsilli xanım namizəd
- Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini səlis bilməli
- Komputer bilikləri olmalı
- Ofis proqramlarında işləmək bacarığı olmalı
- Sənədlərin qeydiyyata alınması, hazırlanması
- Ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti
- Komandada işləmək bacarığı
- Analitik qabiliyyətə malik olmalı
- Vəzifə öhdəliklərini vaxtında yerinə yetirmək
- İşində məsuliyyətli, səliqəli, planlı və dəqiq olmalı
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...