Qısa məzmun
Taijisun şirkəti Ofis Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofis işlərinin effektiv şəkildə idarə edilməsi və günlük əməliyyatların koordinasiyası
- Ofis ehtiyaclarının müəyyən edilməsi və lazımi ləvazimatların təmin edilməsi
- Görüşlərin və tədbirlərin təşkil edilməsi
- İdarə heyətinə inzibati dəstək göstərilməsi
- Gələn zənglərə və elektron məktublara cavab verilməsi
- Yeni işçilərin uyğunlaşma prosesində iştirak və zəruri təlimlərin təşkil edilməsi
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil
- Yüksək səviyyədə təşkilatçılıq və vaxtın idarə edilməsi bacarıqları
- Problemləri həll etmə və qərar qəbul etmə bacarıqları
- Güclü ünsiyyət və əməkdaşlıq bacarıqları
Biz təklif edirik:
- Rəqabətqabiliyyətli əmək haqqı
- Peşəkar inkişaf və təlim imkanları
- Müasir və rahat iş şəraiti
- Səmimi və dəstəkləyici iş mühiti
Əgər bu vəzifəyə uyğun olduğunuzu düşünürsünüzsə CV-nizi biznescentre2@gmail.com email adresinə göndərin.
Oxşar vakansiya siyahısı:
AzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
https://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...