Qısa məzmun
Taijisun şirkəti Ofis Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofis işlərinin effektiv şəkildə idarə edilməsi və günlük əməliyyatların koordinasiyası
- Ofis ehtiyaclarının müəyyən edilməsi və lazımi ləvazimatların təmin edilməsi
- Görüşlərin və tədbirlərin təşkil edilməsi
- İdarə heyətinə inzibati dəstək göstərilməsi
- Gələn zənglərə və elektron məktublara cavab verilməsi
- Yeni işçilərin uyğunlaşma prosesində iştirak və zəruri təlimlərin təşkil edilməsi
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil
- Yüksək səviyyədə təşkilatçılıq və vaxtın idarə edilməsi bacarıqları
- Problemləri həll etmə və qərar qəbul etmə bacarıqları
- Güclü ünsiyyət və əməkdaşlıq bacarıqları
Biz təklif edirik:
- Rəqabətqabiliyyətli əmək haqqı
- Peşəkar inkişaf və təlim imkanları
- Müasir və rahat iş şəraiti
- Səmimi və dəstəkləyici iş mühiti
Əgər bu vəzifəyə uyğun olduğunuzu düşünürsünüzsə CV-nizi biznescentre2@gmail.com email adresinə göndərin.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...