Qısa məzmun
Ə/h 400 AZN. FİN Plast Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı (Word, Excel, Outlook mütləqdir)
İş barədə məlumat:
- Şirkət qonaqlarını qarşılamaq, istiqamətləndirmək
- Bəzi hallarda qonaqlara çay verilməsi
- Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi
- Gələn məktubların qəbul edilməsi və yönləndirilməsi
- Şirkətə gələn zənglərin qəbul edilməsi və yönləndirilməsi
- Müqavilələrin hazırlanması, imzalanması və qeydiyyatının aparılması
- Fayl sisteminin təşkil və idarə edilməsi, elektron formatda saxlanması üçün hesab- fakturaların / sənədlərin scan edilməsi və məktubların və digər yazışmaların uçotunun aparılması
- Qəbul otağı (reception area) sahəsinə nəzarət etmək
- Ofis mallarının təchizatı, daxil olan malların qeydiyyatı və yoxlanılması
- İş yeri Sumqayıt şəhərindədir. (Y. Məmmədov küç. 114)
- Nahar və servis şirkət hesabınadır
- Maaş: 400 AZN
- İş vaxtı: Bazar ertəsi – Şənbə, 08:00-dan 18:00-dək
Namizədə tələblər:
- Yalnız xanım namizədlər
- Yaş həddi: 20-25
- Ali təhsil
- Kollektivdə işləmək bacarığı
- Rus dilini bilənlərə üstünlük veriləcək.
- Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı (Word, Excel, Outlook mütləqdir)
- Yüksək səviyyədə danışıq qabiliyyəti, ünsiyyət qurma bacarığı, məsuliyyətlilik
- Katibə-referent kimi və ya menecer köməkçisi kimi iş təcrübəsi olmalı
- AR əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə və müqavilələrin tərtib olunması
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerində “Ofis Menecer ” qeyd edərək öz CV-lərini info@finplast.az elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Xahiş edirik təcrübəsi olmayanlar və şərtləri tam oxumayanlar müraciət etməsinlər.
Əlaqə: 050 251 14 55
Oxşar vakansiya siyahısı:
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...