Qısa məzmun
Ə/h 500-600 AZN. Qartal Construction Company Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar yeməyi firmanın vəsaiti hesabına təmin edilir.
İşçiyə tələblər:
- Minimum 1 il ofis meneceri vəzifəsində iş təcrübəsi olmalı;
- Ali təhsilli olmalı;
- Ofis proqramlarını (Word, Excel, Outlook) mükəmməl bilməli;
- İngilis və rus dili bilməsinə üstünlük verilir;
- İnsanlarla xoş ünsiyyət yarada bilmək qabiliyyəti, kollektiv üzvləri ilə yaxşı münasibət qura bilmək qabiliyyəti olan xanım namizəd tələb olunur;
- İşində dəqiq, məsuliyyətli, işgüzar olmalı;
- 23-35 yaş həddində xanım olmalı;
- Sumqayıt şəhərində yaşayan olmalı.
İş şəraiti:
- Daxil olan zənglərin cavablandırılması və yönləndirilməsi;
- Kargüzarlıq sənədlərinin dövriyyəsinin təmin edilməsi;
- Kargüzarlıq sənədlərinin təyinatı üzrə arxivdə yerləşdirilməsi;
- Məktubların, emaillərin yazılması və göndərilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
- İş saatı 09:00-18:00;
- Nahar firma hesabına verilir;
- İstirahət günü – Şənbə və Bazar günləri;
- İş yeri Sumqayıt şəhərində firmanın baş ofisindədir;
CV-nizi mövzu yerində “Ofis meneceri” qeyd etməklə info@qartal.az email ünvanına göndərə bilərsiniz.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...