Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Ofis Plus Ofis Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Komandada işləmək bacarığı olmalıdır.
İş barədə məlumat:
- E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi
- Müştərilərdən gələn sorğuların vaxtında və işgüzar cavablandırılması
- Müştərilərə şirkət və məhsullar haqqında ilkin məlumatın verilməsi və yönləndirilməsi
- Xarici bazarla əlaqələrin qurulması
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması, aidiyyəti şəxslərə yönləndirməsi
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları vaxtında və düzgün yerinə yetirmək
Vəzifə Öhdəlikləri:
- İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
- İngilis dili biliyi
- Komandada işləmək bacarığı
- Microsoft Office proqramları üzrə biliklər.
E-mail: hr@officeplus.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...