Qısa məzmun
Ə/h 500 AZN. ODAC LLC Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. İngilis və rus dili biliyi üstünlükdür.
Vəzifə və öhdəliklər:
- Rəhbərlik tərəfindən daxil olan tapşırıqların icrası
- Şirkətin elektron ünvanına daxil olan məktubların cavablandırılması
- Ofis ləvazmitalarının düzgün təchiz edilməsinə nəzarət
- Görüşlərin təşkili
- Kargüzarlıq işinin təşkili
- Təmizlik işlərinin və daxili otaqların səliqəli saxlanmasına nəzarət edilməsi
- Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi
- Gələn qonaqlarınn qarşılanması və yerləşdirilməsi
- Ofis xərclərinin hazırlanması
Namizədə dair ümumi tələblər:
- İşə məsuliyyətli yanaşma
- Yüksək təşkilatçılıq bacarığı
- Microsoft Office (Outlook, Word, Excel) proqramlarından istifadə bacarığı
- Azərbaycan dilini mükəmməl bilməli. (ingilis və rus dili biliyi üstünlükdür)
- Rəsmi iş qeydiyyatı
- 5 günlük iş qrafiki
- Əmək haqqı 500 AZN
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...