Qısa məzmun
Ə/h 250 AZN + Bonus. Oxford College Azerbaijan Ofis meneceri (part-time) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- MS Office proqramlarında (Word, Excel) işləmə bacarığı
- İşə ciddi və məsuliyyətlə yanaşmaq
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür
- Xarici dil bilikləri (rus, ingilis) üstünlükdürYalnız xanım namizədlər
İş barədə məlumat:
- Tələbələrin qeydiyyatı və qrafiklərin verilməsi
- Telefon zənglərinin qəbulu və qeydiyyatının aparılması
- Sosial mediadan gələn sms-lərin cavablandırılması
- İş qrafiki: 17:00 – 21:00
- Yaş həddi: 20-35
- Əmək haqqı: 250+faiz
- Maraqlanan şəxslər Cv-lərini “Ofis meneceri” başlığı ilə office@oxfordcollege.az elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...