Qısa məzmun
Ə/h 250 AZN + Bonus. Oxford College Azerbaijan Ofis meneceri (part-time) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- MS Office proqramlarında (Word, Excel) işləmə bacarığı
- İşə ciddi və məsuliyyətlə yanaşmaq
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür
- Xarici dil bilikləri (rus, ingilis) üstünlükdürYalnız xanım namizədlər
İş barədə məlumat:
- Tələbələrin qeydiyyatı və qrafiklərin verilməsi
- Telefon zənglərinin qəbulu və qeydiyyatının aparılması
- Sosial mediadan gələn sms-lərin cavablandırılması
- İş qrafiki: 17:00 – 21:00
- Yaş həddi: 20-35
- Əmək haqqı: 250+faiz
- Maraqlanan şəxslər Cv-lərini “Ofis meneceri” başlığı ilə office@oxfordcollege.az elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
800 — 1000 ₼
Loyallıq üzrə mütəxəssisAzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500₼
Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçıAzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İR üzrə Direktor
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500₼
Операционист, в отделе Мотивации и Обученияhttps://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...