Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Unicapital Ofis meneceri (reception) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. MS Office proqramları bilməlidir.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Ofis meneceri kimi minimum 1 il iş təcrübəsi
- Kompyuter bilikləri: MS Office proqramları
- Xarici dil bilikləri: Rus və ingilis (optional)
İş öhdəlikləri:
- Məktubların müvafiq vasitələrdən istifadə etməklə qeydiyyatının aparılması və bazasının formalaşdırılması;
- Daxil olan zənglərə cavab verilməsi və yönləndirilməsi;
- Daxili təchizat-təminat məsələlərinin idarəedilməsi;
- Müştəriləri nəzakətli qarşılanması;
- İşçilərin dəftərxana ləvazimatı ilə təmin edilməsi;
- Vəzifəsindən irəli gələn daxili qaydalara, məhsul və xidmətlərə dair yenilikləri izləmək və yüksək səviyyədə bilmək;
- Rəhbərliyin görüş qrafikinə nəzarət edilməsi, görüşlərin təşkili.
İş şəraiti :
- Əmək haqqı müsahibə zamanı əməkdaşın təcrübə və bilik səviyyəsinə uyğun təyin ediləcək.
- İş rejimi: 5 iş günü, 09:00-dan 18:00-dək.
- İş yeri: Azzure Business Centre.
Maraqlanan şəxslər CV-lərini info@unicapital.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Ofis meneceri” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərə alınmayacaq.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...