Ofis menecernin köməkçisi
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Ə/h 400-500 AZN. LifeGuard Ofis menecernin köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Rəhbərin iş qrafikinə uyğun iş planını hazırlamalıdır.

İş barədə məlumat:

  • Daxil olan telefon zənglərinin qəbul edilməsi
  • Kommersiya təkliflərinin hazırlanması
  • Ofis daxili işlərin icra olunması
  • Şirkətin elektron ünvanına daxil olan məktubların cavablandırılması
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi
  • Şənbə günü 16:30
  • İş günü: 6 günlük iş həftəsi
  • İş saatları: 09:30-dan 18:30-dək
  • İstirahət günü: Bazar günü

Namizədə tələblər:

  • Rəhbərin iş qrafikinə uyğun iş planını hazırlamaq (görüşlər, zənglər, qəbullar və s.)
  • Müştərilərdən gələn zənglərin və emailların qəbulu və yönləndirilməsi
  • Kommersiya təkliflərinin yazılması
  • Qonaqların qarşılanması və yola salınması (çay, kofe, su)
  • Word, Excel və Outlook proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı

Oxşar vakansiya siyahısı:

Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis

Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Azərbaycan Dəmir Yolları QSC

18.11.2024 -

Direktor assistenti

Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...

Mətanət A

14.11.2024 - Bakı

İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti

Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Xalq Bank

01.11.2024 - Bakı