Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. İnnovasiyalar Mərkəzi MMC Çağrı mərkəzi operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Daxil olan zəngləri cavablandırmalıdır.
Tələblər:
- Təhsil: Ali
- Təcrübə: Arzuolunandır.
- IT biliklər: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook və s.)
- Dil: – İngilis –C1-C2 səviyyə, Rus – C1-C2 səviyyə (əlavə olaraq Ərəb, Çin, Yapon, İspan, Fransız dillərindən birini B1-B2 səviyyədə bilənlərə üstünlük veriləcək).
Funksiyalar:
- Daxil olan zənglərin cavablandırılması;
- Müraciətlərin qeydə alınması;
- Xidmətlərlə bağlı məlumatların dəqiq və düzgün şəkildə ötürülməsi.
Bilik və bacarıqlar:
- Gündəlik işlərdə vaxtın idarə edilməsi;
- Müxtəlif insanlarla müxtəlif ünsiyyət növlərindən istifadə etmək (məlumatı ötürmək üçün münasib ünsiyyət növünü seçmək);
- Yüksək səviyyədə şifahi ünsiyyət və nəzakətli davranış qabiliyyəti, stresə davamlılıq;
- Səlis və aydın danışıq tərzi;
- Yüksək nitq mədəniyyəti.
Namizədlər öz CV-lərini “Çağrı mərkəzi operatoru” qeyd etməklə hr@icenter.az elektron poçt ünvanına 28.02.2020-ci il tarixinə qədər göndərməlidir.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Məlumat bazası üzrə mütəxəssis
Kontakt Home Məlumat bazası üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
700 — 800 ₼
İradların həlli üzrə inzibatçıKontakt Home İradların həlli üzrə inzibatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...