Qısa məzmun
MilliKart LLC Çağrı mərkəzinin operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin Çağrı mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək ;
- Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
- Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
- Müraciətləri aidiyyatı olan bölmələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;
- Sistem proqramlarına nəzarət etmək;
Namizədə olan tələblər:
- Çağrı mərkəzinin operatoru kimi azı 1 il iş təcrübəsi mütləqdir
- Cins : kişi
- Ali təhsilə üstünlük verilir
- Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə, ingilis dilini – “B2”, C1” səviyyəsində bilməli
- Nitqi aydın və səlis olmalı
- Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
- Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı
- Microsoft Office proqramlarını bilməli
İş qrafiki: növbəli, günaşırı.
Gross əmək haqqı: 650 AZN başlanğıc
Müraciət qaydası: CV-nizi e-poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını – “Çağrı mərkəzi operatoru” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
Oxşar vakansiya siyahısı:
700 — 800 ₼
İradların həlli üzrə inzibatçıKontakt Home İradların həlli üzrə inzibatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...