İşçi üçün tələblər:
- Təhsil: ali və ya orta ixtisas
- İş təcrübəsi: 1 il call center, satış və müştəri xidmətləri sahəsinə olanlara üstünlük verilir
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), rus (əla) , ingilis dili ( orta )
- Komputer bilikləri: Microsoft Office proqramlarını (xüsusilə Word və Excel) orta səviyyədə bilməlidir.
Bacarıqlar:
- Ünsiyyətqurma və müştərilərlə işləmək bacarığı;
- Punktual;
- Yüksək söz ifadə bacarığı və inandırma bacarığına sahib;
- Təşkilatın müvafiq məhsullarının satışını, tanıtımını həyata keçirmək;
- Gülərüz;
- Sənədlərlə işləmə bacarığı olmalıdır.
İşin təsviri:
- Daxil olan telefon zənglərinə cavab vermək;
- Call center-a daxil olan zəngləri tam dinləməli və daxili etik qaydalara riayət etməli, verilən suallara dolğun cavab verməli;
- Daxil olan müraciətlərin tarixi,məqsədi,göndərildiyi ünvan, həmçinin icra üçün yönəldilən şöbənin, işçinin və s qeydiyyatı;
- Müdiriyyətin verdiyi tapşırıqları yerinə yetirmək;
İş qrafiki: 09:00 – 18:00 (Bazar ertəsi – Cümə)
İş yeri : BTB Bankın baş ofisi
Əmək haqqı: Qarşılıqlı razılaşma əsasında təyin olunacaq.
Maraqlanan namizədlər CV formalarını nizami.alishan@btbkapital.az email ünvanına “Call Center” başlığı ilə göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
700 — 800 ₼
İradların həlli üzrə inzibatçıKontakt Home İradların həlli üzrə inzibatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...