Summary: Collecting and reviewing employee information and working hours, calculating wages, preparing and processing employee payments, and maintaining accurate payroll records.
Key Responsibilities:
- Manage workflow to ensure all payroll transactions are processed accurately and timely;
- Ensure that employee payroll processing is in compliance with laws and regulations
- Review and ensure accuracy of approved timesheets
- Understand proper taxation of employer paid benefits;
- Process correct calculations and compliance;
- Collection of extra day off applications, control of accumulated extra days balance of employees.
- Calculation sick-leaves, unemployment and employees compensation, also social security payments
- Track and deduct all garnishments, cash advances and other special payroll deductions;
- Preparation orders, protocols, collecting and sending documents to SSPF.
- Prepare salary reference letters upon employees’ requests
- Order of new salary cards collection/distribution and cancellation
- Respond to payroll queries from employees in a timely manner;
- Researches, analyzes and resolves payroll-related problems or questions;
- Preparation of reports for Coins that are related to the payroll just completed
- Calculation service fees for employees with service contracts. Ensure staff Hiring through EGOV system
- Preparation of personal folders according to company policy
- Payroll management (local and expatriate staff), including salary and vacation calculation, orders and government reports
- eparation (Pension Fund, Statistics, TAX report-monthly, quarterly, yearly.
- Migration issues monitoring and support including preparation of documents for State Migration Service. Visa issues support.
- Apply company compensation and benefits policies;
- Work with Life insurance company on reporting and updating current employees data, new hires, and terminations in regard to compulsory life insurance and other relevant programs;
Requirements:
- Bachelor in economic or finance or other related fields;
- Minimum 1 year of work experience in payroll positions;
- Good knowledge of Labour and Tax legislation;
- Strong computer skills in office programs
- Ability to deal sensitively with confidential material;
- Decision-making, problem-solving, and analytical skills;
- Communication, organizational, multi-tasking, and prioritizing skills;
Interested nominees please send CV with subject “Payroll Specialist” to hr@azerlotereya.com mail address.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Expressbank ASC İT departamenti, Rəqəmsal xidmətlərin tətbiqi şöbəsinin aparıcı/böyük mütəxəssisi (IT Biznes Analitik) vəzifəsi üzrə vakansiya elan ed ...
Expressbank ASC Kreditlərin anderraytinqi şöbəsi/ Şöbə müdiri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Regency Consulting and Tax Solutions MMC Aparıcı Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
ATB Bank Kiçik və Orta Biznes Kreditləri Mərkəzinin Satışın təşkili bölməsində əməliyyat üzrə mütəxəssis / aparıcı mütəxəssis vəzifəsi üzrə ...
Regency Consulting and Tax Solutions MMC Kiçik - Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
GL ASC (Sizin Lombard), bazarın liderlərindən biri olaraq, Yevlax filialında çalışmaq üçün Kredit Mütəxəssisi vəzifəsinə işçi qəbulu elan edir. ...
Rabitabank ASC Kürdəmir filialı üzrə Mikro kredit mütəxəssisi vakansiyasını elan edir. ...
Uragan-Group Mühasib köməkçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
ATB Bank Risk Menecmenti Departamentinin Risk Texnologiyaları şöbəsində Şöbə rəisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
PASHA Bank Komplayns Şöbəsi üzrə Kiçik Mütəxəssis (müvəqqəti) Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
“Rabitəbank” ASC İT Təhlükəsizliyi Departamentinin Bank Sistemlərinin təhlükəsizliyi şöbəsində Aparıcı mütəxəssis vəzifəsinə işə qəbul elan ed ...
AGRO - WEST DC LLC şirkəti Maliyyə hesabatlılığı üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...