Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. FINCA Azerbaijan LLC İnzibati Köməkçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. İşində düzgünlüyə və təfərrüatlara diqqət yetirməlidir.
Main responsibilities:
- Provides full administrative support to CEO by answering and transferring phone calls;
- Coordinates and administrates CEO’s calendar;
- Schedules and coordinates meetings, appointments and travel arrangements;
- Prepares agendas for meetings and schedules;
- Monitors incoming correspondence;
- Proceeds with necessary office administrative duties.
Candidate requirements:
- High education
- Strong knowledge of MS Office programs
- Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian
- Strong communication skills both written and verbal
- Strong planning and organizing skills
- Accuracy and attention to details
Interested candidates are requested to send their Application Forms/CVs to the email address: hr@enginet.az.
Please indicate the name of the position (“Personal Assistant”) you are applying for in the subject line of the email.
Be informed that only short-listed candidates will be invited for the interview.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...