Personal Assistant
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Ə/h razılaşma yolu ilə. FINCA Azerbaijan LLC İnzibati Köməkçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. İşində düzgünlüyə və təfərrüatlara diqqət yetirməlidir.

Main responsibilities:

  • Provides full administrative support to CEO by answering and transferring phone calls;
  • Coordinates and administrates CEO’s calendar;
  • Schedules and coordinates meetings, appointments and travel arrangements;
  • Prepares agendas for meetings and schedules;
  • Monitors incoming correspondence;
  • Proceeds with necessary office administrative duties.

Candidate requirements:

  • High education
  • Strong knowledge of MS Office programs
  • Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian
  • Strong communication skills both written and verbal
  • Strong planning and organizing skills
  • Accuracy and attention to details

Interested candidates are requested to send their Application Forms/CVs to the email address: hr@enginet.az.

Please indicate the name of the position (“Personal Assistant”) you are applying for in the subject line of the email.

Be informed that only short-listed candidates will be invited for the interview.

Oxşar vakansiya siyahısı:

650₼
İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis

A - Group Insurance Company İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

A-Group Insurance Company

08.01.2025 - Bakı

Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis

Mətanət A Şirkətlər Qrupu Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Matanat A

29.12.2024 - Bakı

700 — 800 ₼
Koorparativ satış üzrə mütəxəssis

AR-METİZ MMC şirkəti şurup istehsalı ilə məşğul olur və hal-hazırda Koorparativ satış üzrə mütəxəssis vakansiyası üzrə bəy və ya xanım işçi axt ...

AR-metiz MMC

27.12.2024 - Bakı