Qısa məzmun
Baku Electronics LTD Kredit mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Ünsiyyət qurmaq bacarığı olmalıdı.
Baku Electronics Gəncə, Lənkəran, Mingəçevir, Şəki şəhərləri üzrə KREDİT MÜTƏXƏSSİSİ vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
DUTIES AND REPONSIBILITIES:
- Reporting to senior management and performing secretarial and administrative duties;
- Scheduling appointments, organizing meetings and maintaining events;
- Typing, formatting and editing databases and keeping records;
- Reminding the director of important tasks and deadlines;
- Implementing and maintaining procedures/administrative systems;
- Conducting or preparing any research that director may require;
- Copying, scanning documents as well as taking notes;
- Liaising with internal departments, answering calls and making arrangements;
- Extensive experience in creating documents and spreadsheets.
REQUIREMENTS:
- High education;
- Excellent written and verbal communication skills;
- Fluent in Azerbaijani, English and Russian;
- Proficiency in Microsoft Office Suite;
- Organizational skills;
- Exceptional interpersonal skills;
- 1-2 years of experience as a personal assistant would be advantageous.
- Candidates are requested to send their CVs to hr@bakuelectronics.az . Please indicate the name of the position (Personal Assistant) in the subject line of the email.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...