KEY RESPONSIBILITIES:
- Handle requests and queries appropriately
- Act as the point of contact between the CEO and internal/external clients
- Screen and direct phone calls and distribute correspondence
- Manage diary and schedule meetings and appointments
- Prepare reports, presentations and briefs
- Devise and maintain office filing system
- Make travel arrangements
JOB REQUIREMENTS:
- Proven experience as an administrative assistant
- Good command of the Azerbaijani, English and Russian languages, both written and verbal
- Knowledge of the Microsoft Office programs
- Working knowledge of office equipment, like printers and fax machines
- Strong organizational skills with the ability to multi-task
Interested candidates are requested to submit their CV preferably in Word or pdf format to jobs@caspiantech.az by specifying the Job Title in the subject line. Only short listed candidates will be contacted.
The deadline for application is November 20, 2020.
Oxşar vakansiya siyahısı:
AzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
https://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...