Qısa məzmun
Araz Supermarket Personal Assistant (Translator) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Requirements:
- Bachelor degree;
- Experience in the relevant field 1 year;
- High level of MS Office competence;
- Language skills (Azerbaijani, English – fluent)
- Soft Skills as responsibility, accuracy and reliability;
- Teamwork and learning skills.
Job description:
- Arrange and provide brifieng and background information all the meetings;
- Takes notes and distributes meeting minutes, agendas and meeting packages;
- Ensure translated content conveys original meaning and tone
- Participated in the negotiations conducted by the head of the structure during the meetings, to provide simultaneous interpretation.
- Meeting and greeting visitors at all level of seniority;
- Plans, coordinates and ensures Director’s schedule is followed and respected;
- Very strong interpersonal skills and the ability to build relationships internal and external partners;
- Initiating corrective action when required.
Guarantees:
- Lunch is provided;
- Salary in accordance with the labor market;
- 5-day work schedule;
- Service.
Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the email.
Mənbə: jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...