Qısa məzmun
Araz Supermarket Personal Assistant (Translator) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Requirements:
- Bachelor degree;
- Experience in the relevant field 1 year;
- High level of MS Office competence;
- Language skills (Azerbaijani, English – fluent)
- Soft Skills as responsibility, accuracy and reliability;
- Teamwork and learning skills.
Job description:
- Arrange and provide brifieng and background information all the meetings;
- Takes notes and distributes meeting minutes, agendas and meeting packages;
- Ensure translated content conveys original meaning and tone
- Participated in the negotiations conducted by the head of the structure during the meetings, to provide simultaneous interpretation.
- Meeting and greeting visitors at all level of seniority;
- Plans, coordinates and ensures Director’s schedule is followed and respected;
- Very strong interpersonal skills and the ability to build relationships internal and external partners;
- Initiating corrective action when required.
Guarantees:
- Lunch is provided;
- Salary in accordance with the labor market;
- 5-day work schedule;
- Service.
Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the email.
Mənbə: jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
AzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
https://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...