Qısa məzmun
Avita şirkəti Produkt Menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İş barədə məlumat:
- Marketinq planının yaradılması və həyata keçirilməsi
- Məhsul haqqında marifləndirici və promosyon materiallarının hazırlanması
- Tibbi nümayəndələrin tədris və təlimi
- Təqdimatların və dəyirmi masaların təşkil olunması və keçirilməsi
- Məhsulun bazar araşdırılması
- Məhsulun tanıdılması üçün layihənin yönləndirilməsi
- Sürücüylə maşın təşkil edilir
- 5günlük iş günüdür, 1saat nahar vaxtıdır
- İstirahət günləri şənbə, bazar və bayram günləri
- Əmək haqqı;1000 -2000 arasında
- İş saatı-09:00 dan 18:00 dək
Namizədə tələblər:
- Ali tibbi təhsil mütləqdir!!!
- Əczaçılıq marketingi sektorunda məhsul menecer vəzifəsində təcrübəli
- Azərbaycan və rus dillərini bilməli (ingilis dili arzu olunandır)
- Komputer bilikləri: Microsoft Office (Word, Excel Outlook) Internet Explorer, PowerPoint
- İş etiket qaydalarına əməl etməli
- Komandada işləmək bacarığı
Şəkilli işə müraciət formasını(cv) aşağıda göstərilən elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş edilir.
Göndərərkən mövzu hissəsinə “product manager” yazmağı unutmayın.
hrmanager@avita-az.com
Oxşar vakansiya siyahısı:
AZ Dizayn Group Marketinq meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Xarici Bazarlar üzrə Marketinq Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
ASADZADESANAN MMC Kiçik Marketinq Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Digital Marketinq üzrə Dizayner vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Aparıcı reklam mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Sosial Media Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Digital marketinq üzrə texniki mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
ADORE kompani Brend menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
ADORE kompani Təlim və inkişaf şöbəsinin koordinatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Giperaks.az SMM Təcrübəçi (ödənişsiz) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...