Responsibilities:
- General Support in day-to-day business for the Hotel and Business Centre
- Offer to the walk inn guest the rooms
- Show the guest the rooms
- Check in and check out the guest in hotel
- Registration from Business Centre guests
- Manage the reservations
- Check the guest accounts
- Preparing of invoices
- Provide the guest with information about the city
- Phone, Fax, Copy Machine, Scan copies, IT correspondence
Job-related requirements:
- Minimum Experience – 1 year in HOTEL – Reception
- Excellent knowledge of Azeri, English and Russian
- Knowledge of MS Office applications and reservation Software like OPERA PMS
- Excellent written and verbal communication skills
- Flexibility. Ability to work in a different shifts
- Strong self starter able to perform tasks with minimal input
Working conditions:
We offer good salary, additional we provide you with uniform. You will get trained to international hospitality standards.
To Apply:
Please submit your CV with picture and salary request in English and in Russian send to Nigar Abdullayeva HR Manager Chirag Plaza, e-mail address.
Mənbə: jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
Aznet Technologies QSC Təcrübə Proqramı elan edir. ...
AccessBank Mikro və Aqro müştərilər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Mingəçevir filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AccessBank Müştəri Xidmətləri üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (İsmayıllı filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Port Rivoli Baku Qeydiyyatçı (Receptionist) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Ofis işləri üzrə Əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. Sağlam Ailə Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Arena Plaza Hotel & Apartments'ə Qeydiyyatçı axtarışındayıq. ...
Kontakt Home Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...