The main duties of the successful candidate will be:
- Answer telephone calls and transfer calls to appropriate staff;
- To provide general administrative and secretarial services at reception;
- Arrange appointments for callers or for people working in the Company;
- Oversee the use of the fax machine, photocopier and other office equipment;
- Perform administrative tasks like typing, filing, photocopying and binding;
- Maintain telephone and staff location lists;
- Answer general enquiries about the organization;
- Keep reception area tidy.
Minimum requirements:
- Advanced language level (Azerbaijani, English and Russian);
- Related experience;
- Verbal and written communication skills;
- Stress tolerance;
- Attention to details;
- Excellent computer skills;
- Perfect organization skills.
Interested candidates may send resumes indicating the title of the applied position.
Oxşar vakansiya siyahısı:
600₼
Kadrlar üzrə mütəxəssisAZ Dizayn Group Kadrlar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis
Mətanət A şirkəti Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyasını elan edir ...
Resepşn
Azdizayn MMC Reception vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400₼
Operator (Soyuq satis)Ə/h 400 AZN +bonus. Seylab Operator (Soyuq satis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
Barkod Electronics Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...