Basic tasks of Receptionist are indicated below:
- Answer and forward incoming phone calls
- Receive visitors at the front desk by greeting, welcoming and directing them appropriately
- Receive, distribute and send daily mail/deliveries
- Arrange travel and accommodations for employees and company guests
- Order front office supplies and keep inventory of stock
- Perform other duties upon management request
Skills
Supply Chain Assistant should have:
- good communication and coordination skills
- good computer skills (Microsoft Office)
- good language skills: Azerbaijani, Russian and English (intermediate)
- “I can do” attitude
Terms
- 6-days work week with part day Saturday.
If you are an enthusiastic, outgoing and agile person, please send your CV with “Receptionist” subject to our e-mail address: hr@universal-az.com
Please, do not forget to indicate position name in subject line: Receptionist
Oxşar vakansiya siyahısı:
600₼
Kadrlar üzrə mütəxəssisAZ Dizayn Group Kadrlar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis
Mətanət A şirkəti Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyasını elan edir ...
Resepşn
Azdizayn MMC Reception vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400₼
Operator (Soyuq satis)Ə/h 400 AZN +bonus. Seylab Operator (Soyuq satis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
Barkod Electronics Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...