RESPONSIBILITIES
- Receiving visitors at the front desk by greeting, welcoming, directing and announcing them appropriately
- Answering screening and forwarding incoming phone calls
- Receiving and sorting daily mail
- Maintain office security by following safety procedures and controlling access via the reception desk (monitor logbook, issue visitor badges)
- Order front office supplies and keep inventory of stock
- Update calendars and schedule meetings
- Keep updated records of office expenses and costs
- Perform other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing
EXPERIENCE:
- At least 2 years of work experience in Administration department
- Fluent English, Azerbaijani and Russian,
- Computer Skills: Word, Excel, Power-point, Outlook etc.
COMPUTER KNOWLEDGE:
- MS Office: Excel, Word, Power Point, Outlook
If your candidacy meets the above requirements, please send your CV to hr@affa.az, indicating the name of the position.
Oxşar vakansiya siyahısı:
600₼
Kadrlar üzrə mütəxəssisAZ Dizayn Group Kadrlar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis
Mətanət A şirkəti Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyasını elan edir ...
Resepşn
Azdizayn MMC Reception vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400₼
Operator (Soyuq satis)Ə/h 400 AZN +bonus. Seylab Operator (Soyuq satis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
Barkod Electronics Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...