Job description:
- Receive guests to the hotel by greeting them warmly, and attending to their inquiries and also answer inquirers over the phone;
- Inform guests of the services
- Build good relationship and rapport with guests to make them feel comfortable and address any complaints they might have in a very courteous manner to protect the image of the hotel;
- Maintain orderliness at the desk by arranging documents accordingly and keeping the desk area clean at all times to avoid rowdiness;
- Report issues of maintenance and malfunctioning appliances to the manager for quick repair in order to ensure guests comfort and satisfaction.
- Assist in getting client feedback on level of services delivered in order to improve on service delivery
- Receive customer complaints and feedback and direct them to appropriate offices for resolution.
Skills:
- Minimum 1 year work experience as reception;
- Good communication skills in English, Azerbaijani, Russian;
- Flexibility to work various shifts;
- A polite, engaging personality;
- Hospitality background is an asset.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Aznet Technologies QSC Təcrübə Proqramı elan edir. ...
AccessBank Mikro və Aqro müştərilər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Mingəçevir filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AccessBank Müştəri Xidmətləri üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (İsmayıllı filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Port Rivoli Baku Qeydiyyatçı (Receptionist) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Ofis işləri üzrə Əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. Sağlam Ailə Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Arena Plaza Hotel & Apartments'ə Qeydiyyatçı axtarışındayıq. ...
Kontakt Home Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...