Receptionist
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Key accountabilities:

  • Manage the day-to-day operations of the office
  • Assist management with administrative issues
  • Ensure all office correspondence is managed effectively
  • Receive and sort mail and deliveries;
  • Schedule appointments;
  • Maintain appointment diary either manually or electronically;
  • Organize meetings;
  • Assist with translation of documents, when required
  • Assist Management in admin matters such as receiving guests, filing, etc.
  • Any other duties which may be reasonably required by the Management

Required skills/experience:

  • Good customer service skills
  • Good organizational skills
  • Good interpersonal and communication skills, and the ability to effectively interface with personnel at all levels
  • Strong work ethic
  • Demonstrated ability to handle administrative details, and routine day-to-day issues independently, assuming responsibility without direct supervision
  • Fluency in English, Azerbaijani and Russian
  • Good IT skills (Word, Excel, Outlook)

Working shifts (5 days/week): 09:00 – 18:00, and 10:30 – 19:30.

Oxşar vakansiya siyahısı:

650₼
İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis

A - Group Insurance Company İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

A-Group Insurance Company

08.01.2025 - Bakı

Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis

Mətanət A Şirkətlər Qrupu Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Matanat A

29.12.2024 - Bakı

700 — 800 ₼
Koorparativ satış üzrə mütəxəssis

AR-METİZ MMC şirkəti şurup istehsalı ilə məşğul olur və hal-hazırda Koorparativ satış üzrə mütəxəssis vakansiyası üzrə bəy və ya xanım işçi axt ...

AR-metiz MMC

27.12.2024 - Bakı